"در مقاله ی زیر Wayne Herschel  نیاکان ستاره ی خود، تئوری منشا بشر از کتاب خود »  یادداشت های سری » را به ارتفاعات کاملا جدید می برد.آن شامل اپدیت مقبره ی سنموت در مصر است.


آخرین چاپ وی در جولای ۲۰۰۷ مبتنی بر تحلیل وی از سند فراماسون تاریخی چاپ اخیر با نام » کلید هیرام» است. در این مقاله به آن » نقشه ی ستاره ی هیرام ابیف» گفته می شود.


در طی چند سال گذشته فراماسونها از سراسر جهان آمده اند ، تا در گفتگوهای نقشه ی ستاره ی هرم واین شرکت نمایند. نظرهای جالبی در بحث های خصوصی بیان شد.


تعدادی گفتند ستاره هایی که وی در تحقیقاتش بر انها تمرکز می کند بسیار مهم هستند.همچنین پذیرفتند که آنها هرگز نفهمیدند که چرا آنها تا کنون این اندازه مهم بوده اند. مخصوصا به نظر می رسد که تمام تمدن های باستانی این ستارگان خاص را از لحاظ موضوع آفرینش ستایش کرده اند.


آنها گفتند که تجسم ستاره ی سری آنها، که به آن » هیئت ردیابی درجه اول کلید هیرام» می گویند اخیرا یک سند در دسترس عموم شده است.انها مطمئن بودند چون آن در سایت یک دانشگاه معروف قرار گرفته است، جستجوی معنای آن اخلاقی خواهد بود.


آن را می توان در سایت دانشگاه  برادفورد با نام «کلید هیرام» پیدا کرد. بعد از بحث بیشتر با واین،  بازدیدکنندگان فراماسونی وی ابراز داشتند که گفته های وی مثبت بودند.


در ابتدا لازم به ذکر است که تمام نظرات و دیدگاه ها و تفاسیر بیان شده در این مقاله بدون ابهام نظرات واین هستند نه نظرات فراماسونی مگر اینکه به لینک دانشگاه در این صفحه وب اشاره شده باشد.واین فراماسون نبود و در مقاله ای که در زیر می آید با بیشترین احترام با اسناد حساس برخورد شده است.


وی می گوید: من کاملا با تفسیر فراماسونی خدا به عنوان معمار دانا و بینای کاینات موافقم. برای آنها هندسه عنصر اصلی پیدا شده در کل خلقت است، که با آن موافقم.


تردیدی نیست که این دیدگاه اهمیت نسبت الهی را در فرد ویتروین لئوناردو داوینچی نشان می دهد». در مورد تئوریهای توطئه امیز منفی که فراماسونری را هدف قرار دادند مطمئن نیستم چون چیزی فاش نشده است که بتوان اثبات کرد.» به احتمال زیاد انجمن تفاسیر نسبت های خدایی فرد را با ستاره ی پنج سر در یک دایره تشخیص می دهد.برای برخی این معنای منفی در بر نخواهد داشت. با وجود این معتقدم این بیشتر به خاطر بدفهمی حول این شمایل شناسی می باشد.»


قطعه ی گمشده ی پازل

قضیه ی تئوری های واین که در کتاب «یادداشت های سری» ارائه شده اند، آن است که در آسمانها دو ستاره ی خورشید مانند وجود دارد که به گفته ی وی باستانیان اهمیت بسیار زیادی قائل بودند.


هر دو ستارگانی هستند که منجمان قبلا آنها را شبه خورشید شناخته اند و از این رو اگر سیاراتی دارای آب در مجاورت آنها قرار داشت، زندگی در آنجا کاملا امکانپذیر خواهد شد.


به نظر می رسد که برای باستانیان بدون شک  تک ستاره برایشان اهمیت بیشتری نسبت به دیگر ستارگان داشت. شاید مستقیما به ورود بزرگ بشریت به صورت مستعمره نشینان متصل باشد.


بعدا در تحقیقاتش، فلش شد که ستاره سوم شبیه به خورشید هم وجود دارد. این از تئوری همبستگی وی بیشتر نتیجه گرفت.


اما به خاطر دلایلی که در زیر    می آیند نمی توانست ستاره ی شبیه خورشید سوم و آهمیت آن را در کتاب اولش بگنجاند.


دانشمندان توجه کردند که نقشه های ستاره ی Marrs ، Stonehenge و مصری واین برای بنای یادگاری مهم پیدا شده در همان مکان هیچ همبستگی نداشت. از این نتیجه می گیرند که تئوری همبستگی Pleiades  غیرقاطع و بی نتیجه است.


چون فراماسون ها اخیرا تاریخچه ی زیادی از خود را در جهان منتشر کرده اند. مدتهای مدید در خفا نگهداشته است و حالا ناشران مغرضانه می خواهند تا آن را از کتاب » یادداشت های سری » حذف کنند.


چرا؟ اول به خاطر حساسیت آن در حال حاضر. آن بسیار شبیه چیزی است که در اسناد فراماسون نشان داده می شود که در این مقاله بررسی می شود. هیچکس جرات ندارد تا در مورد معنی آن بنویسد.


دوما، دخول ستاره ی اضافی دیگر داستان را بیش از پیش پیچیده تر می کند. در سال ۲۰۰۳ زمانی که » یادداشت های سری» چاپ می شد، تصاویر مورد نظر برای کتاب اشکارا بریده می شدند  تا بناهای مرتبط برای ستاره ی سوم فوق الذکر را مخفی نمایند. هدف سهولت پروی از نقشه ی ستاره ی واین بود و به نظر می رسد از چیزی که در اسناد فراماسون نشان داده میشوند متفاوت می باشد.


ستاره شبه خورشید سوم فاش شد

تصویر زیر را با اطلس ستاره ی کامپیوتر خود   درتقریبا ۱۷۰۰۰ سال پیش تنظیم کنید.می توان متوجه شد که درهر دوره ی کهن،سه ستاره ی شبه خورشید را می توان در موقعیت های نشان داده شده تشخیص داد. اگر کسی موقعیت ستارگان را با تاریخ امروز محاسبه کند ، به طور جالب توجهی Pleiades مثل ۱۷۰۰۰ سال پیش به نظر می رسد اما چون ستارگان شبیه خورشید به ما نزدیکترند، بردارهای حرکت اشکار انها بسیار دراماتیک و قابل اندازه گیری می شوند.ستاره ی جدید شبه خورشید را می توانید در شکل زیر ببینید. ان اولین مثال در تحقیق واین هرشل از مقایسه ی طیف دقیق با خورشید ما است ،طیف      G2. که به صورت زیر دسته بندی شده است:


TYC 1799 1026 1 star


ستاره


از توضیح بالا مشخص است که ۳ ستاره ی شبه خورشید قابل اندازه گیری وجود دارد که نقشه های ستارگان باستانی را مقایسه می کند و تابع تحقیقات واین می باشند.


نقشه های ستاره ی با یادداشت های بازدیدکنندگان باستانی که از بالا امدند ارتباط داشت.با ۳ هدف مشخص شده ، انها پتانسیل زیادی برای تحقیقات انجام شده توسط SETI داشتند.


تمام چیزی که  SETI  مجبور است انجام دهد هدف گیری بزرگترین تلسکوپهای رادیویی در این ستارگان و گوش فرا دادن به طیف رایوی معمولی است که کمی بیشتر از استاتیک طبیعی است.


اما SETI معتقد است که بیگانگان فضایی تحریک می شوند به زمین پیام ارسال نمایند.در پاسخ به پیشنهاد واین، سث شوستاک – یکی از محققان اصلی SETI- در ایمیلی به واین در سال ۲۰۰۵ گفت که انها دانشمندان هستند و علاقه ای به تئوری هایی مثل ستارگان شبه خورشیدی ندارند.


دانشگاه برادفورد بریتانیا

همانطور که قبلا گفته شد، دانشگاه برادفورد در بریتانیا » نقشه ی ستاره ی کلید هیرام» را به صورت آنلاین پست کرده است.تصویر مشاهده شده در زیر تصویر بدست آمده توسط واین است.


وی از دو منبع خیلی مهم استفاده می کند: یکی از فراماسون معروف و ورژن قدیمی شناخته شده ی آن  از دانشگاه برادفورد.»نقشه ی ستاره » ممکن است از فردی با نام «هیرام ابیف» منشا گرفته باشد.این رازی است که آغاز فراماسونری را القا نموده است. هیرام ابیف طبق تاریخ کشته شده است.


قاتلان وی نقشه ی ستاره را بدون اطلاع از منبع دقیق آن به دست آوردند. فراماسونها انواع مختلف نمادگری را در سراسر جهان منتشر کرده اند. بدون شک » نقشه ی ستاره » به عنوان مهمترین قطعه ی تاریخ فراماسونری می باشد.


"

 https://infu.ir/%d9%86%d9%82%d8%b4%d9%87-%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b9%d9%87%d8%a2%d9%8a%d8%a7-%d9%85%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d9%be%d9%84%d9%8a%d8%a7%d8%af%d9%8a%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d9%85/#:~:text=%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87%20%DB%8C,%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%D8%B1%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF.