تاییدیه آرشیو بیان Bayan.blog.ir

 


 


 

 

 


نویسنده:نظرات جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۲۰:۵۰
آخرین نظرات خوانندگان وبلاگ jinnn.blog.ir




نویسنده:چه خوب و زیبا جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۲۰:۴۱
خیلی دلم نشست عزیزکم برقرار باشی ❤cool
وب سایت ایمیل
داستان کوتاه و نقد سکوت ناودان ها از شین براری




نویسنده:میم لفتونزا‌ دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۲۳:۸

خوب معلومه آقای شروز رو در آموزشکده شین باید پیدا کرد. و گاهی در هنرکده سروش و یا قائم♡

حالا کارت چیه باهاش؟



آخه من فضولم .‌ خخخخ❤❤
وب سایت ایمیل
هنوزم بهار رفته از تقویم دیواری
نویسنده:محدثه خیرخواه منش سوسنگرد دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۲۳:۶
چرا جوابم رو ندادی پس؟angry
وب سایت ایمیل
هنوزم بهار رفته از تقویم دیواری



نویسنده:محدثه خیرخواه منش سوسنگرد دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۲۳:۵
مدیر وبلاگ سلام
چطور میشه آقای شهروز رو پیدا کرد ؟yes
شماره ای؟
ادرسی؟
اسم هنرکده اش رو بگو کافیه.
لطفن



وب سایت ایمیل
هنوزم بهار رفته از تقویم دیواری
نویسنده:تورنج بلژی دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۲۳:۳
این شین براری همونی نیس که خیلی محبوب بود و آموزشکده اش رو بستند ؟

شنیدم ازش. باید آدم متفاوت و جالبی باشه ک حرف جدیدی برای گفتنش داره

وگرنه دلیلی برای این استقبال و محبوبیت وجود نداره
محبوبیت بهتره از معروفیت
وب سایت ایمیل



دلنوشته
نویسنده:صبرا جمعه ۰۹ دیماه ۱۴۰۱ ساعت: ۱۴:۱۸
یه قسمتی از نوشته هاتون چقدر زیبا و دلنشین بود . شما نویسنده هستید درسته ؟
خیلی خوشحالم که دوستانی مثل شما دارم



وب سایت ایمیل جمعه ۰۹ دیماه ۱۴۰۱

♥︎



دلنوشته
نویسنده:صبرا جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت: ۲۱:۳۸
سلام خوب هستید . ممنون از حضورتون
بله من شما رو یادمه .. فقط اینکه این وبلاگ خودتونه ؟! باورم نمیشه خودتون باشید آقای براری
شما خیلی لطف دارید به من . چشم اگه یه روزی به کمک احتیاج داشتم حتما روی شما حساب میکنم



وب سایت ایمیل  مطلب  بداهه های شین 
۸ دیماه ۱۴۰۱
دلنوشته زیبایی داره  شین توی آمازون 



نویسنده:تاراج هراج جمعه ۰۹ دیماه ۱۴۰۱ ساعت: ۲۰:۳۷
سلام . عالی هستید
دنبال میشید
دنبال کنید
 

پاسخ: ❤🧡💛💚


 


وب سایت ایمیل
[عنوان ندارد]
نویسنده:مانیا جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۱۴:۵۷
مرسی بخاطر رمز پسوورد ورود آقای براری ‌
کار بدی که نکردم از متن های قدیمی شوما بازنشر کردم . کار بدی کردم؟
 



پاسخ:
درود . مانیا جان اسم کوچک بجا نمیارم متاسفانه ‌ . نام خانوادگی بگو . اگر که از کانون هستی همون پسوورد همیشگی و جمله ی ثابت  ■■■■.... بهره ببر. اگر از هنرکده سروش که از پسوورد ثابت sorush■■...
متوجه نشدم کجا بازنشر کردی و چی رو ؟
وب سایت ایمیل
شش شنبه ۸ دیماه سال دو هزار و اندی


 


نویسنده:Ti ti ♥ جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۹:۴۰
Agha Salam.
Aftab AZ ko traf Biron bamo ke goma Kodi ty rahe

آفتاب از کو طرف بیرون بامو که گما کودی تی راهه اوستاد خوب و موی بلندم

من شما را غش چپکی .kiss
سارا هستم ملکی .
دیدید منم مس تو میتونم بنویسم آقای استاد عزیز

@ مواظب خودت باش سفارش نکنم دیگه .


 



پاسخ:
شیطون بلای دلربا خوبی ؟ مواظب خواهرات‌ باش ‌ . بزرگی به قد و قامت و سن و سال نیست. گاهی کوچک ترین میتونه بزرگ باشه و سخاوتمند و حامی باقی .
شنیدم دو نفر اومدن کاغذ دیواری زدند . درسته ؟ اسمشون حمید و سعید بود . گروه پیکاسو. اونها رو من معرفی کردم. و انگاری رایگان هم زدن و دستمزد نگرفتن. حسابی خوش به حال خانم مدیر شدش . خخخخ
وب سایت ایمیل
چه خوش صدا . ممنونم عزیزان دل سپاسگذارم.


 



نویسنده:خدامین و خدابنده جو جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۹:۳۳
سلامyes
   آقای براری من ناراحتم و میخوام ابراز شرمنده گی و ندامت سمیرا و سمیه و فرزانه را بخاطر اتفاق بدی که رخ داد به شما اطلاع بدهم. می‌دانستم که نباید با شکیبا وارد بحث و چالش شویم ولی کارهایش تحریک آمیز و خودخواهانه بود و ما را عصبانی کرد بعد از ما آتو و دلیل و مدرک جور کرد . ع_ شکیبا نامش محمدرضا فاطمی بود درست شنیدم؟ پدرش هم تازگی مرده و اهل بروجن هست . حالا بروجن کودوم قبرستانی میشه را نمی دانم ولی اون نباید سر ب سر تیم ما میزاشت
ممنونیم و همگی خوبیم مرسی از حمایت شما . من گفته بودم شما هرگز خودتون رو بخاطر چند تا کله پوک توی هچل نمی اندازید ولی اشتباه کردم و شرمنده شدم که شما رو توی دردسر انداخته بودیم ‌ .
جایی که هستید اکنون طرف غیر مستقیم و پیمانکار هس درسته ؟ خب صد در صد امیدوارم اخراج بشوید تا باز شما را ببینیم . این دعا بود نه نفرین. بخدا


پاسخ:
درود . چرا اینقدر با تاخیر ؟


براش شرح شرایط شما رو دادم. و توجیهش کردم و اونم رضایت داد . انسان شریفی بود. به این نوع و دسته میگن ؛ آتش به اختیار . 

 



وب سایت ایمیل
چه خوش صدا . ممنونم عزیزان دل سپاسگذارم.
نویسنده:حنانه رستمی شبسر پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۱۸:۴۶
آقا شما هالا‌ چی کار می‌کنید . حال تان چطوره . ما بخاطر ماجرای سمیه واقعن‌ ببخشید تکرار نمی‌شود ببخشید از ترف‌ تمامی بچگان دارم ببخشید گفتم



پاسخ:
رستمی جان اول از همه درود .

 



.
وب سایت ایمیل
چه خوش صدا . ممنونم عزیزان دل سپاسگذارم.
نویسنده:آقا سلام آقا اجازه پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۱۲:۴۶
آقا سلام اجازه منو مریم بهادری و چندتایی دیگری با هم هم اندیشی کرده ایم و ایده داریم به شما میگم الان
آقا اجازه خب چی میشه حالا اگر قبول زحمت کنید و بگید باشد
ما هرکدام سه تا داستان کوچیک می نویسیم شما ویرایش میکنید و چند ده تا هم میگید به هنرجوهای واقعی متفرقه تان و اونها باید باید حتمن قبول کنند بنویسند خودشان ویرایش بشن و ۷۰ تا تهیه کنیم و باز باز بشود کانون
بده ؟ بد گفتم مگه ؟ چرا اینجا همه نمیزارند من حرف خود را بنویسم . بزارید دیگه

بخندد به خدا میگم به آق ددد براری آااا
آقا اینا برام اسم بد گذاشتن بخدا میگما به آقا
مسخره نکنید دیگه خب




پاسخ:
دختر خوب درود . یادت رفت معرفی کنی خودت رو. ولی میشه حدس زد . فرزانه جان شمایی یا رکسانا ‌ . به همگی درود ‌ . .منظورت از هنرجوهای "واقعی" چیه؟ مگه شماها فرقی دارید با بقیه؟ ضمنن یاد بگیر از خودت دفاع کنی . من نمی تونم و نمی خوام و نباید بهت کمک کنم ‌ . میتونی از دستم ناراحت بشی .. ولی در عوض فکر چاره کن تا قوی بشی


 

 


وب سایت ایمیل
چه خوش صدا . ممنونم عزیزان دل سپاسگذارم.



نویسنده:وای این سپیده نظری بودا پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۱۲:۳۴
سلام آقا براری ما همه به خوبی هست ایم و پس چرا باز نکردید دیگر



پاسخ:
سلامت باشید . گر صبر کنی ز اوره حلوا سازی. حاصل خوب ، دیر عمل میاد .
وب سایت ایمیل
چه خوش صدا . ممنونم عزیزان دل سپاسگذارم.

 



نویسنده:.... پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۱۲:۳۱
سلااااااااا.............. نه ههههههه..... دروووود استادددددددد نه ههههههه
درود آقا موعلم‌ خیلی سلام همه میگن سلام برسانم بهتان
همه و همه حتی تازه ورودی از انزلی
آقا خوبید


پاسخ:
همگی مراقب باشید . اکتسابی رفتار و عقل بکار . احساس بجاش.
وب سایت ایمیل
چه خوش صدا . ممنونم عزیزان دل سپاسگذارم.


 
تصویر هنری


نویسنده:واووووو چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت: ۱۱:۴
این وبلاگ کیه؟ سلوم‌
من میشناسم اینو ازش خوندم به خودا‌ همونی هستی که توی بلاگ دات آی آر سرت دعواست اونی که بودش توی دات آی آر باهاش جنگ و دعوا داشت ؟ آخرش چی شد این پیج یهویی سبز و پیاماش سریع حذف میشه چرا؟ برای عموم نیس ؟ هس؟
منم از دیروز میخونم چیزای قشنگی هس ولی ای کاش حذف نکنی . چیکار کردی ک نمیشه کپی زدش؟ کد قالب رو تغییر دادی درسته ؟ احساسم میگه این همونی هست که همبودگاه را کشید بالا اول شد لطفا خودت رو معرفی کن . یا یه چیزی بگو ک مطمئن بشم خودتی . چون دلم نمیخواد باز پیج فیک نسل هشتادی ها رو دنبال کرده باشم
دهه شصتی بود . تو چی ؟
 

پاسخ:
درود . هم وطن لطفا این وب رو دنبال نکن . چون موقت و به بنابر شرایط خاص راه افتاده . نمیدونم چرا آمار سئو آورده توی لیست اول . اگر ممکنه لینک خودت رو از پیوندها حذف کن مرسی . ممکنه دهه شصتی باشم. دقیق یادم نمیاد . ولی دهه هشتادی ها هم فرزندان این مرز و بوم و پاره ی تن ما هستن و محترم. براشون احترام و ارزش قائل باشیم . آینده وطن دست اونهاست . همه مسافر مهمان خوانه ایم و کسی از کسی برتر نیست.
وب سایت ایمیل
سرگذشت و خدا شده احوال ما